INFOTEL

Dynamiczny rozwój technologii 3G sprawił, że operatorzy telefonii komórkowych mogą zaoferować swoim użytkownikom także możliwość wykonania wideo rozmowy. Przekaz wideo postrzegany jest jako innowacyjny kanał kontaktu, polepszający komunikację między ludźmi.

logo oracle logo altar

Platforma Altar IVVR to nowoczesne rozwiązanie umożliwiające udostępnianie treści multimedialnych (dźwięk, obraz i wideo) poprzez wykorzystanie wideo-telefonii mobilnej 3G-324M w czasie rzeczywistym.

Na platformie Altar IVVR możliwa jest realizacja serwisów multimedialnych, stanowiących kolejny krok w rozwoju usług dostarczanych przez operatorów sieci komórkowych oraz dostawców treści (Content Provider). Tym samym platforma Altar IVVR umożliwia wyjście naprzeciw oczekiwaniom coraz liczniejszej grupy użytkowników telefonów 3G oraz wykorzystanie potencjału nowej technologii.

Demo przykładowego serwisu bankowego
można obejrzeć dzwoniąc pod numer:

22 381 43 02

apla

Platforma Altar IVVR umożliwia także prowadzenie kampanii reklamowych oraz tworzenie serwisów informacyjnych, wykorzystujących telefony komórkowe.

Ważną cechą Platformy Altar IVVR jest możliwość prowadzenia transakcyjnej, wizualnej obsługi konta bankowego i kart płatniczych (np. spłaty zadłużenia karty kredytowej, sprawdzenie salda, wykonanie zdefiniowanego przelewu) dużo wygodniejsza, niż w funkcjonujących serwisach IVR. Zaletą zastosowania kanału wideo jest także otwarcie dostępu do telefonicznego serwisu bankowego dla osób głuchoniemych i niesłyszących.

Dzięki integracji z rozwiązaniami Oracle Business Intelligence, Altar IVVR udostępnia statystyki i raporty z pracy systemu za pomocą przeglądarki WWW oraz umożliwia tworzenie analiz biznesowych (OLAP) i raportów.

Aby wykonać połączenie, trzeba posiadać telefon komórkowy 3G, będący w zasięgu sieci 3G i wybrać opcję połączenia wideo oraz wprowadzić fikcyjne dane do logowania.
Zarejestruj się: http://register.net.pl/altar