Dostęp do sieci w Polsce ma 75,7 procent osób w wieku od 16 lat, wynika z badania Diagnoza Społeczna 2013. Nie jest to jednak cała prawda, bo wśród tych, którzy mogą być online, niemal 15 procent korzystać z internetu nie chce. Daje to w sumie 40 procent osób żyjących offline.
Firma Symantec, producent oprogramowania Norton, opublikowała nowe informacje na temat sposobów korzystania z urządzeń mobilnych przez europejskich użytkowników[1]. Z badania wynika, że dla osób dorosłych telefon ma bardzo dużą wartość, lecz niewielu ludzi stosuje choćby podstawowe środki ostrożności, aby zabezpieczyć urządzenie i dane, które są w nim przechowywane.
Rynek płatnej telewizji w Polsce, mimo rosnącego nasycenia usługami, nadal rośnie. W tym roku przychody operatorów z dostarczania płatnej telewizji ponownie się poprawią. Polski rynek, choć nadal stosunkowo konserwatywny, stopniowo ewoluuje w stronę większej personalizacji i rozwoju usług na żądanie.
W roku 2012 przez czołową dwudziestkę zestawień Megapanelu przewinęło się w sumie 28 grup i witryn. Nie zabrakło niespodzianek, spektakularnych awansów i bolesnych porażek. Przedstawiciele najważniejszych graczy w polskim internecie zgodnie przyznają, że rok był trudny - sytuacja gospodarcza nie pomagała w prowadzeniu biznesu. I choć dynamika internetowego handlu i reklamy nadal ma trend wzrostowy, to jednak nie jest już tak wielki, jak przez kilka lat wcześniej. Internetowa branża w Polsce w przyszłość patrzy z optymizmem. Czy uzasadnionym? Portal interaktywnie.com postanowił to sprawdzić.